Sunday, November 04, 2012

- SAYA PELAJAR -

ASSALAMUALAIKUM..
hello kawan and happy November!
sekejapnya masa berlalu dah masuk bulan November..
lagi sebulan nak masuk tahun 2013..
jangan lupa juga bulan Islam pun dah nak berakhir..
15/11/2011 nie dah 1 Muharam 1433H..
# jangan lupa baca doa akhir dah awal tahun kawan2.. 0_o

aku baru sampai Shah Alam tadi selepas menghabiskan cuti mid-sem selama seminggu lebih..
wahh heaven nya cuti lama, tapi malas yang amat sangat bila nak naik nie..huhu..
masa on the way dalam bus aku termenung jap..hehe..
dah lama rupanya aku nie belajar kan..
start dari Tadika sampai lah Degree nie, almost 16 tahun memegang tittle "PELAJAR"
# lamanya nak jadi pandai kan..hehe!

umur 6 tahun - TADIKA KEMAS SUNGAI KELAMBU
# kelakar kan nama kampung aku..haha!nie lah tempat aku besar..
umur 7 - 12 tahun - SEKOLAH KEBANGSAAN PESERAI & SEKOLAH AGAMA PESERAI
# budak hingusan lagi..hehe..
umur 13 - 17 tahun - SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN DATO ONN
# berusaha menjadi matang tapi kawan-kawan cakap aku memang macam budak-budak tapi GARANG!
umur 18 tahun - SEKOLAH TINGGI BATU PAHAT
# form 6 sebulan je!haha!kena marah dengan mama sebab keluar form 6..
umur 18 - 21 tahun - KOLEJ ISLAM JOHOR
DIPLOMA IN ACCOUNTANCY batch July 2008 - January 2011..
# tempat nie lah ajar aku hidup independent and matured..
umur 21 - 24 tahun - UiTM SHAH ALAM
DEGREE IN BUSINESS ECONOMIC batch September 2012 - January 2014
# InsyaALLAH tinggal dua sem aku nak tamatkan pengajian nie..hopefully semua berjalan lancar..amin..

next planning?
merancang sesuatu yang baik untuk future aku
menjadi seorang CIKGU!mudah-mudahan nie pilihan yang terbaik buat aku..
excited lah nak jadi cikgu,tapi tak tahu kenapa..
padahal before nie aku tak minat cikgu, mama pun beria suruh aku jadi cikgu..
and lastly cikgu lah impian aku sekarang..
even apa jua halangan aku tetap nak jadi CIKGU YULLYANNA..
o.O



# thanks for the reading..

No comments:

Post a Comment