Friday, November 30, 2012

PHOTOGRAPHER

ASSALAMUALAIKUM..
hello kawan-kawan..
hopefully kamu semua sihat.. 
malam hari terakhir bulan November, 
tiba-tiba terkeluar pula idea nak kepoh-kepoh dekat blog bucuk nie..hehe..
banyak kerja sekarang nie so tak ada masa nak story-story dekat sini..
# padahal selalu je online..haha!


photographer?who?
aku selalu berangan nak ada boyfriend photographer..
haha!jangan tanya kenapa sebab aku sendiri pun tak tahu puncanya..
tapi maybe ter"influence" kot, 
sebab cousin aku, abang saudara aku even kawan-kawan aku pun ramai jadi photographer..
no wonder lah kalau aku ada simpan cita-cita nak jadi photographer 1 day nanti..hehe..

apa specialnya jadi photographer ini??
pada aku bukan sebab income yang mereka dapat,
tapi photographer ini sangat KREATIF!
cuba tengok gambar yang diaorang shoot sangat awesome!
tak kesah lah dekat mana bila masa diaorang shoot,
semua gambar mesti cantik..
itu pada perception aku, tak tahu lah orang lain pula..

that why lah aku jatuh hati dengan photographer nie..huhu..
In Shaa ALLAH kalau diberi kesempatan,
maybe 1 day aku nak jadi photographer juga macam mereka..
part time pun jadi lah, boleh tambah income sikit-sikit..hehe..

hopefully apa yang aku hajati tercapai suatu hari nanti..hehe..
# dah angau sangat dah nak photographer.. >.<


# thanks sudi baca entry kali ini..
o.O

No comments:

Post a Comment