Friday, June 21, 2013

1 June 2013 - Anis and Aiman

Assalammualaikum!
Happy June!
fuhhh, cepat sungguh masa berlalu dah bulan Jun.
erk! final exam dah nak menjelma!
*menjelma lah sangat kan? tapi aku CUAK ke bebeh nie nak exam.
InShaa ALLAH, semoga ALLAH mempermudahkan urusan hamba-Nya nie.

pembukaan bulan June yang mengembirakan aku!
Anis dah KAHWIN dengan Aiman wei!
Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar.
Anis dah sah jadi wife Aiman, and Aiman jaga budak hyperactive tu molek molek.
aku tak tahu macam mana nak ungkapkan perasaan gembira nie,
tapi yang pasti aku nampak terlebih excited!
campur sedih juga sebenarnya, dan campur terasa sunyi lepas nie.
*eh! ayat nak touching pulak memalam nie.

anyway, doa aku untuk Anis dan Aiman :
hopefully korang bahagia hingga akhir hayat,
dikurniakan anak anak yang comel! 
*aku tak sabar nak jadi Aunty nie. huhu.
saling memahami dalam hidup rumahtangga tu.
*ceh! nasihat macam aku dah kahwin pulak.

Alhamdulillah, sekali lafaz sah bergelar Mr. Husband & Mrs. Wife!

sweet wedding, sweet moment and sweet couple!

seorang lagi kawan baik dah bergelar Puan, yang lain bila lagi giliran kalian?

aku suka tengok gambar nie! :)




No comments:

Post a Comment