Thursday, November 22, 2012

NOVEMBER 2012

ASSALAMUALAIKUM
hello kawan-kawan!
cepatnya masa berlalu, lagi seminggu dah nak habis bulan November..
maknanya lagi sebulan lah nak habis tahun 2012..
waaaaa!sangat cepat, misi 2012 tak tercapai lagi dah nak masuk tahun 2013 pula..
tapi apa-apa pun kehidupan perlu diteruskan..
# apa yang saya cuba sampaikan nie..haha!

- NOVEMBER -
bulan bersejarah bagi saya, bulan birthday saya for sure lah bersejarah..hehe..
actually banyak hal jadi bulan nie..
bulan penuh dugaan bagi saya, penuh cabaran..cewah ayat!

awal bulan dah sibuk dengan project, assignment bagai..
mana nak study untuk MUET lagi..
aduhaii..cubaan sungguh..hehe..
ditambah pula dengan demam lagi..
nie semua gara-gara gigi bongsu nak tumbuh..
bertapa sakitnya hanya ALLAH sahaja yang tahu..

bila dah baik demam, sakit lain pula menimpa diri nie..
gara-gara tak makan masa demam so gastrik pula melanda..
nak test bagai time tu lah sakit..
ada hikmah kenapa jadi macam nie.. =)
hadapi dengan redha je..

anyway lupa nak say thanks pada kawan-kawan saya yang konon nak buat surprise kan..
tapi memang surprise lah sebab saya tak expect pun korang akan celebrate birthday saya dengan keadaan saya demam macam tu..hehe..
sayang korang sangat-sangat..


# kek tu sedap sangat tapi dapat rasa sikit je.. =(

thanks juga pada mama, abah dengan adik-adik sebab jaga saya demam..hehe..
dan pada kawan-kawan yang lain sebab ingat birthday saya..

congratulation juga pada kawan baik saya, NURUL SYAFIQAH NORAHMAN..
dah tukar tittle Puan dah kawan saya nie..
hopefully masjid yang dibina kekal hingga akhir hayat dan dikurniakan anak-anak yang soleh solehah..
Amin..


kawan-kawan yang lain bila turn korang??hehe..
oh!lupa nak say congrates juga pada kawan saya sebab selamat melahirkan baby boy (kalau tak silap)..
taniah NURUL AMIRA, baby kamu sangat comel..
# teringin nak anak cepat-cepat pula..haha!

bulan yang penuh tragedi..
hmm..moga bulan akan datang akan berjalan dengan sebaik mungkin..
InsyaALLAH..

# thanks sudi baca entry nie..
o.O




No comments:

Post a Comment