Tuesday, September 18, 2012

CERITA KAMI

ASSALAMUALAIKUM..
hello & happy September kawan2..
sekejapnya dah bulan 9 aku dah start semester baru..
dah lama tak update blog bucuk nie..
macam2 cerita aku nak story..

tahun nie sambut raya best sebab mak spend time dengan kami dekat kampung..
even raya dengan air mata but we're still happy together..
hopefully apa yg aku impikan akan tercapai lepas nie..
InsyaALLAH.. 0_o
konvoi raya dengan member2 sangat best..
time raya la banyak benda yang tak diduga berlaku..
saja je kan nak test kesabaran aq..
tapi tak apa lah hal dah lepas so biarlah..

habis raya naik semester baru plak..
excited nak balik Shah Alam cepat-cepat sangat bosan dekat Batu Pahat..huhu..
semester baru azam baru and hopefully i will try to change my attitude..
part 4 dah sekarang nie lagi 1 semester and then practical..
excited nervous nak practical..
yang menjadi masalah sekarang tak tahu nak practical dekat mana..
lama lagi so fikir nanti-nanti la..hehe..

latest story 
last week aku stay dekat rumah mak dekat Pandan Indah..
temankan mak lepas tu mak bawa pergi jalan-jalan..hehe..
pergi SOGO, MYDIN MASJID INDIA, CAREFOUR WANGSA MAJU, THE STORE AMPANG..
nasib baik tengah kering kalau tak confirm tempat jauh lagi aku ajak mak pergi..
bila dah sedap duduk kat rumah mulalah malas nak balik kolej..
cuti 4hari plak tu kalau hati aq seronok nak balik Batu Pahat
dah lama aku balik even baru seminggu dekat sini..
tapi apakan daya hati aku dah tak nak balik sana lagi..
tunggu je la cuti mid-sem nanti..

lagi berapa bulan umur aku dah nak masuk 22tahun..
semakin dewasa aku harap aku lebih matang..
dah penat nak jadi macam dulu..
perangai sensitif cepat terasa hati nak merajuk je..
buruk kot perangai macam tu..
be a mature person Yullyanna!
hadapi hidup dengan tenang dan sabar..
macam orang selalu kata 
"ALLAH tak akan bagi kita ujian kalau 
kita tak mampu nak selesaikan semua tu.."

5 comments:

  1. Awak orang Batu Pahat ke? Ke kampung dekat BP? Macam saya besar dekat Muar, bagi saya tu la heaven haha.

    ReplyDelete
  2. memang kampung kat Batu Pahat..nie sape ye?

    ReplyDelete
  3. oii yully..hahaha...kau eco kan?eco bkn xde practical ke?

    ReplyDelete
  4. tak ada ke?syok ye kalau tak ada..hehe..adalah giha..senior-senior aku ada je aku tengok..

    ReplyDelete
  5. member aku budak econs xde pon wey...kau senior bile ni?

    ReplyDelete