Monday, February 17, 2014

5 tahun 1/2

Assalammualaikum.

ucapan ALHAMDULILLAH yang aku mampu sekarang ni, bersyukur dengan rezeki yang ALLAH bagi. officially graduate on time, yeayyy!!! (: tinggal tunggu nak konvo bulan May ni, InShaa ALLAH.


rupanya dah 5 tahun setengah jadi student, rasa macam sekejap je. pejam celik pejam celik dah habis study. start study dulu rasa macam lambatnya nak habis study, tak sanggup nak hadap lah bla bla bla bla bla. sekarang dah habis dah menganggur dekat rumah baru nak terasa rindu masuk class semula.

bila ingat balik waktu study dulu memacam hal jadi, dengan perangai macam hampeh, dengan manusia sekeliling yang memeningkan otak. haha! kalau kumpul semuanya boleh buat filem gamaknya, natang! -.- sekarang aku rasa rindu sangat dengan kekawan dengan keadaan yang dulu, haish sedih pulak. ):

ucapan TERIMA KASIH tak terhingga untuk semua cikgu, semua pensyarah, semua tenaga pengajar, semua "pakar motivasi", semua sekali lah yang selalu ada di belakang di depan di kiri di kanan yang selalu bagi semangat dan sokongan. tanpa korang semua, aku tak mampu capai apa yang aku dapat sekarang.

dan ucapan TAHNIAH untuk kawan seperjuangan! *ceh ayat! jumpa korang konvo bulan May nanti, rindu korang semua. hope dapat kumpul lagi dengan kekawan lepas ni, kalau buat reunion memasing dah bawa anak-anak. comey! huhu. 


No comments:

Post a Comment