Thursday, June 27, 2013

Aku Bukan Malaikat

ASSALAMMUALAIKUM!

last Saturday ada cerita awesome, best & superb dekat TV3!

- AKU BUKAN MALAIKAT -

tu yang aku boleh gambarkan untuk cerita tu.
memang MAKAN DALAM wei tengok cerita tu,
boleh jadikan pengajaran pada semua manusia.

pelakon dia tak payah cakap lah memang mantap pun.
sebenarnya aku jarang layan cerita yang ada Umie Aida tu,
tapi disebabkan aku tengok iklannya ada Beto Khusyairy 
terus nak duduk depan tv. huhu.


manusia yang ingat DADAH tu membantu kamu, fikir banyak kali.
memang SEDAP gamaknya dapat duit banyak million, billion, trillion.
tapi sakitnya sepanjang hidup kamu memang SERIK.

#entry nie terkeluar sebab terbaca entry Faizal Sulaiman tadi. :)
rerajin lah singgah blog favorite writer aku nie.


No comments:

Post a Comment