Friday, July 05, 2013

Malam Jumaat Punya Cerita

ASSALAMMUALAIKUM!
hello kekawan and Happy July! 

Ya ALLAH cepat sungguh masa berlalu dan sekarang bulan Julai sudah.
untuk bebudak BM230 jarak kita lepas nie bakal jauh,
dengan haluan memasing dan diharap kita tak lupa diri dan tak lupa kekawan yang lain.

cakap pasal bebudak BM230 nie, tadi terakhir kali kita bersua muka.
pada sesiapa yang tak dapat datang tu, aku memang KECEWA dan MARAH sangat!
#kecuali yang ada alasan kukuh dimaafkan. -,-


disebabkan tadi tak sempat nak berucap sebab rasa malu lah pulak kan,
so aku nak berucap sikit untuk bebudak BM230.

korang, dari lubuk hati yang paling dalam nie 
aku minta maaf kalau sepanjang perkenalan 
2 tahun setengah nie 
ada yang terkecik hati ke terasa hati ke dengan aku.
aku manusia biasa yang punya kelemahan.
#ceh! ayat tak boleh bla!

lepas nie memasing dengan hal sendiri 
ada yang sibuk practical ada yang masih study lagi.
pape pun kita masih dalam kehidupan sebagai SAHABAT!
keep in touch sayang sekalian,
panjang umur kita jumpa lagi! 
#aku sedih kalau bab nak berpisah nie tapi bebuat chill je.. -,-








terima kasih sesangat pada yang meluangkan masa, sayang korang!

#sebahagian "kawan baru", sedih tak dapat jumpa geng Lejen. :(




No comments:

Post a Comment