Friday, June 21, 2013

Pre Graduation Night BM230

Assalammualaikum!
disebabkan final exam dah nak tiba, 
perasaan rindu dekat kekawan membuak buak pulak.
InShaa ALLAH, kami akan habiskan masa di Fact next month.
dan bermanja pulak dengan practical lepas nie,
tapi still ada project paper untuk disiapkan.

disebabkan juga kami SENIOR,
FBM telah menyediakan makan malam tanpa bayaran dekat kami.
*untung makan free! 
memang untung sebab buat pun dekat DEWAN je. -,-
*nampak sangat tak bersyukur.

actually tak kesah pun buat dekat mana mana, 
as long kami dapat kumpul bersama untuk yang terakhir kalinya.
lepas nie dah susah nak kumpul reramai lagi,
tunggu Konvo je lah nanti ye.

theme "Diamond" buat aku ternganga sekejap,
baju apa aku nak pakai wei?
merepek lah siapa yang pilih theme serabai nie!
*buat aku marah je! huh!
and at last, aku bedal je lah nak pakai baju apa pun.
janji aku penuhkan tempat dan makan!
tapi segan juga sebenarnya, bila masuk hall lari dari tema.
tapi ADA AKU KESAH! yang penting happening!

the gorgeous classmate! 

buddies! :)

Kacak & Cantik!

"Shine Bright Like A Diamond"






No comments:

Post a Comment