Thursday, January 17, 2013

We are Happy Family 3TOPAZ 2005

ASSALAMMUALAIKUM..
hello kawan-kawan!
bila cuti semester nie je lah kerja yang mampu aku buat,
update blog bucuk nie! hehe..

- 3 TOPAZ -
nie nama class aku masa form 3 dulu,its unique?? 
semua class pakai nama batu, whatever lah asalkan sedap didengar..
banyak kenangan kami bersama sepanjang 1 tahun duduk dalam class yang sama..
macam-macam ragam, perangai dan sikap antara kami..
semua kepala gila-gila, that why we are still together until now!
Alhamdulillah ukhuwah persahabatan kami kekal sampai sekarang..
even jarang jumpa, kami still akan spend 1 masa untuk hang out together..

masing-masing dengan hal mereka..
ada yang dah kahwin, ada yang dah kerja, ada yang tengah furher study lagi..
hopefully korang berjaya dengan bidang masing-masing..
In Shaa ALLAH.. 

personally, aku happy dapat kenal korang semua even tak semua aku rapat..
mengharapkan kita semua still kawan sampai bila-bila..
kalau ada yang nak kahwin lepas nie jangan lupa jemput kawan-kawan yang lain ye.. =)
kalau ada salah silap kira kosong-kosong je lah ye..huhu..

oh, guess what? 
lagi 2 tahun genap 1 dekad 3 Topaz!
sekejap je kan dah 10 tahun..huhu..
aku merancang sesuatu untuk kita semua tapi tak idea nak buat event apa..
tunggu masa dah dekat baru buat proper planning..
In Shaa ALLAH, 1 masa nanti kita semua 3 Topaz dapat kumpul balik.. 

p/s : aku buat entry nie dekat korang sebab aku rindu korang semua.. >.<


# thanks sudi baca..
o.O





No comments:

Post a Comment