Tuesday, January 15, 2013

She is My Roommate!

ASSALAMMUALAIKUM..
hello kawan-kawan..

" Happy Semester Break "
seronok lah kan dah start cuti semester, boleh rehat-rehat dekat rumah..
yang menjadi masalahnya, bila dah duduk dekat rumah tak tahu nak buat apa kan..
nasib baik lah cuti semester sebulan lebih je, tak rasa sangat lah duduk rumah kali nie..

bila dah habis semester mulalah rindu roommate.. =(
this semester dapat roommate yg sangat sporting..hehe..

- AIMIE NADIA BINTI AB SALAM -

# sorry Aimie, Yully curi-curi gambar dekat FB..hehe..

mula-mula masuk aku ingatkan dia sebaya aku, rupanya bawah aku setahun..
aku nie suka-suka je anggap orang sebaya aku kan..haha!
tapi aku tak bagi dia panggil aku "kakak", nampak macam tua sangat je kan..huhu..

dia student Electrical Enginnering and part time Herbalife..
dia akan selalu balik rumah time weekend and tinggalkan aku sorang-sorang.. =(
# hehe..tak kesah pun dah biasa tinggal sorang..
tapi berat hati aku nak tinggalkan dia sorang-sorang sebab exam dia tak habis lagi, 
bukan biasa dia nie kena tinggal sorang..
nasib baik ada kawan dia satu level temankan..hehe..

dia nie suka gosip..hehe..macam-macam cerita yang kitaorang share..
dia tempat aku mengadu masalah, share macam-macam cerita..
banyak benda lah yang kitaorang borak tiap malam sebelum tidur..
tapi seronok at least ada orang yang nak dengar cerita aku kan..

anyway to Aimie :
Yully tak ada nak bagi as a kenangan before Yully balik hari tu,
cuma mampu say thanks a lot sebab 
jadi roommate for a whole semester, jadi pendengar setia, 
jadi penasihat tiap kali Yully ada masalah, jadi peneman tidur tiap malam,
and also thanks cause expose kan pasal Herbalife.. =)
maybe 1 day Yully akan jadi macam Aimie juga..

Yully doakan Aimie success with study and your carrier as a businesswoman..
In Shaa ALLAH, next semester kita jumpa lagi and boleh hang out together..
also keep it touch ok?
always miss our moments.. =)

# nie pun Yully curi juga..hehe..


# thanks sudi baca entry nie..
>.<










No comments:

Post a Comment