Monday, April 01, 2013

AKU GILA!

ASSALAMMUALAIKUM.
hello kawan kawan!!
Happy April 2013!!

disebabkan hari ini 1 April 2013, aku terajin nak update entry baru..
#tak ada kena mengena sebenarnya entry baru dengan date tu..haha!
guest what?? hari ini aku memang GILA!!
my favorite publisher datang kolej!!
#kenapa terasa nak jerit jerit pulak nie? ahaks!


#maaf kalau ada publisher lain, sebab saya tahu yang ini saja..

since aku dikenalkan dengan publisher Indie nie, aku mula jadi gila..
before ini layan novel cintan cintun je yang buat aku berangan tak habis habis,
kali ini tukar taste ke Indie novel.. 

dalam masa tak sampai setahun dah melambak novel aku borong,
ini kalau Mama tahu duit aku habis sebabkan novel memang kaw kaw kena bebel..
#maaf Mama, ke arah kebaikan juga lah ini..hehehe..
suka sangat beli novel, bacanya ntah bila..
tapi seriously memang nak borong semuanya!!
#boleh buka mini library dekat rumah nanti..good idea! >.<

disebabkan this week mereka disini, 
so apa lagi, borong lah wei!!
dah tak ada istilah JIMAT CERMAT dah kalau mereka datang..
anyway thanks BUKU FIXI, LEJEN PRESS, TERFAKTAB, BUKU HITAM PRESS
sebab faham naluri saya nak memiliki novel korang..
#ceh ayat tak boleh bla! ahaks!


#perkenalan aku bermula dengan TABU, dapat SUMBAT dari adik aku!


#ini semua terbeli gara gara dapat baucar buku!


#special from my BFF Kamali Kasrin, birthday present katanya!


#habuan ini sebab first day mereka datang kolej aku!

p/s : maybe esok lusa akan ada lagi, maybe juga terpaksa kurangkan sikit nafsu memborong nie..


No comments:

Post a Comment