Sunday, March 24, 2013

Will you marry me?

ASSALAMMUALAIKUM..
hello kawan-kawan,
nie lah kerja bila tak boleh tidur, waaaaaa!!
anyway belum terlambat nak wish 
CONGRATULATIONS to ANIS & AIMAN
SELAMAT BERTUNANG KALIAN! 




gara-gara mereka tunang, aku yang terlebih excited pulak..hehe..
semoga korang kekal hingga akhir hayat, aku doakan yang terbaik untuk korang..
#Aiman jaga Anis saya elok-elok ye.. >.<

sejak mereka tunang, aku mula fikir pasal KAHWIN!
#berangan je lebih kan, dah lah tak ada sesiapa lagi..
tapi memang otak nie fikir nak kahwin cepat je, 
seronok taw tengok kawan-kawan dah bahagia..
#Mama, saya mahu kahwin juga!! hahaha!




tapi seriously, memang aku dah berangan pasal 
theme wedding, hantaran, baju wedding, bla bla bla..
#see, aku memang sangat teruja taw..hahaha!
tak salah rasanya plan awal-awal, so nanti tak lah kalut kan..
kalau nak beli barang sekarang pun dah boleh sangat,
sebab sekarang tengah murah..
nak tunggu aku kahwin ntah berapa tahun lagi, mesti harga barang dah naik kan..
#proper planning sungguh..huhu..



#hantaran idaman saya! ^_^


teringat pesan lecturer aku,
"kamu perempuan kena pilih lelaki yang kaya, 
yang boleh support hidup awak,
cinta belakang cerita, yang penting duit"

yup, everything is money right now..
tapi kalau tak ada rasa sayang pun tak guna kita ada pasangan..
duit tu semua boleh cari sama-sama,
tapi yang penting sekali KEBAHAGIAAN..
In Shaa ALLAH, segalanya akan dipermudahkan oleh ALLAH..Amin..
so for those who is my Mr. Right, will you marry me?
#eh, dah macam desperate sangat je..tak ok!
^_^







No comments:

Post a Comment