Friday, February 15, 2013

Second Wishlist

ASSALAMMUALAIKUM
hello kawan-kawan!
dah lama tak update blog bucuk nie, 
sorry lah ye sebab aku tak ada mood and tak ada idea nak hadap kamu wahai blog..huhu..

hari ini hari tak best!
anyway ALHAMDULILLAH di atas rezeki yang ALLAH berikan..
aku dah usaha dan itu sahaja yang mampu aku dapat, so bersyukur lah..
ikutkan hati memang tak nak layan siapa-siapa hari ini,
konon tanda protes lah tapi lama-lama bosan lah pulak..

my BFF ajak keluar tadi, at least dapat juga release tension..
macam dah lama pulak tak tengok dunia luar,
cehh! padahal dah tentu selalu keluar sebab pergi kerja..haha!
cuci-cuci mata je lah yang mampu dibuat..
duit PT tak masuk lagi, gaji hujung bulan so memang melopong je lah..
O_o

tadi singgah kedai gadget, saja je usha DSLR..
# ini lah habit aku kalau pergi Mall, usha favorite camera aku..
selalu usha Tab favorite aku, tapi sekarang dah tak favorite sangat lah..
dengan tak sengaja tertoleh handphone pulak, 
ternampak Samsung Galaxy S III Mini!
# ini ternampak taw, bukan sengaja nak tengok..haha..
waaaaa, kenapa smart sangat handphone tu??
terus masuk wishlist! haha!


memang kena kerja cepat-cepat nie, wishlist dah bertambah..hehe..
tahun 2013, tahun kumpul wishlist banyak-banyak..
ntah dapat ke tak belakang cerita lah..
tapi aku memang dah jatuh hati dengan yang ini pulak..
In Shaa ALLAH, one day you will be mine!
>.<





No comments:

Post a Comment