Saturday, January 11, 2014

BFF

Assalammualaikum & hello kekawan!
Happy Saturday!
minggu kedua manusia dekat Johor berhujung minggu.
*still rasa kekok lagi weekends dah berubah

bila tak ada kerja nak buat, hadap lah benda ni saje.
tadi pagi aku belek lagi gambar lelama,
masa zaman sekolah sampai lah zaman Degree.
nak tergelak pun ada juga tengok balik, ahaks!
tetiba mula rasa rindu teramat sangat dengan mereka semua.
*sobs sobs sobs ):

of course lah teringatkan part of my best friends!
rindu korang sangat! (:
selalu orang yang ada BFF ni, ada sorang BFF je ke?
BFF aku ramai kot, haha!
setiap BFF ada function sendiri.
mesti ada yang tak faham kan? huhu.

ada BFF aku yang nasihatkan pasal everything dalam hidup.
pasal personal life, pasal family.
kiranya mereka ni tahu semua pasal kehidupan aku.

ada BFF aku yang nasihatkan pasal kerjaya.
yang ni memang best, selalu suggest kerja untuk aku.
siap carikan kerja kosong lagi, hebat!
thanks sayang membantu. (:

ada BFF aku yang nasihatkan pasal kehidupan.
selalu ingatkan aku pasal lumrah kehidupan sekarang.
selalu bagi nasihatkan yang membimbing.
thanks kamu! (:

ada BFF yang nasihatkan pasal study.
ni time jadi student dulu lah,
tiap hari nak stress je hadap assignment lah, report lah.
nasib baik ada kata-kata semangat dari belakang,
JANGAN MALAS YULLY!!

ada BFF yang nasihatkan pasal LOVE LOVE LOVE!
actually aku bosan hadap benda ni,
tak tahu kenapa hati tetiba tak boleh terima.
belum tiba masa kot nak fikir soal ni,
tapi bila aku try first step, selalu sangat di"ignore"kan.
faham tak perasaan apa yang kau rasa lepas tu? -,-
that why memang malas nak fikir.

anyway from deep of my heart,
thank you very very very much my BFF's!
korang selalu memahami perangai kawan korang yang sewel ni.
tanpa nasihat korang, maybe aku dah kelaut dengan dunia aku.
muahhh!




No comments:

Post a Comment