Thursday, December 20, 2012

WISHLIST

ASSALAMUALAIKUM..
hello kawan-kawan!
at last today is the last day for this semester 4! horayyy!!
hehe..excited lah sangat kan, padahal final exam tengah menunggu tu..
before nak pulun dengan buku-buku semua tu, nak update dulu blog bucuk nie..

tadi kawan aku ada cerita pasal handphone Samsung S4 nak release next year..


bila Samsung S4 nak release tiba-tiba iPhone 6 nak release juga lah..
bersaing masing-masing..


wah! sangat teruja sebab aku memang dari dulu nak sangat tukar handphone 
tapi disebabkan masalah kewangan yang melanda, aku lupakan niat tu.. =(

adik aku pesan, "bila kau dah kerja nanti kau boleh beli latest model handphone yang baru keluar time tu"
wah!! bila dah kerja memang tak lah kan aku nak tukar handphone selalu..
banyak benda nak kena bayar masa tu, hutang MARA hutang PTPTN..waaaaa!
# bila masa nak beli handphone baru nie??

lupakan pasal nak handphone baru bagai, sebab tu bukan main wishlist aku..hehe..
guest what I want it?? hmmm...

- DSLR Canon -


aku tak tahu lah model apa yang best kan, tapi yang penting aku nak CANON!
seronoknya kalau dapat DSLR..huhu..
so aim aku bila aku dah kerja, aku nak spend duit aku untuk dapatkan DSLR juga..
aku dah tak hairan dengan handphone baru ke, laptop baru ke,
yang penting aku dapat DSLR dengan apa cara sekali pun..hehe..

aku ada impian kenapa aku nak sangat DSLR nie,
and hopefully aku dapat capai impian aku tu one day.. In Shaa ALLAH..
before nie aku berangan nak hantaran DSLR, 
tapi siapa lah nak propose aku kalau high demand kan..haha!
# berangan je lah kau nie Yully, memang tak lah kau nak dapat dengan cara macam tu..

# bila kita usaha untuk dapatkan sesuatu,
In Shaa ALLAH kita akan dapat kalau kita bersungguh-sungguh..
wish me luck to get it.. >.<

# thanks for the reading..
o.O


No comments:

Post a Comment