Thursday, February 10, 2011

HOBIKU

setiap org ada hobi masing2..
macam2 benda boleh buat kalau ada masa terluang..
aku pula suka baca buku..
buku2 motivasi ke komik ke buku2 islamic ke..
semua aku baca tapi tengok juga terbitan mana..
terbitan yg paling aku suka dari PTS..

latest buku dari PTS yg aku baca pasal "Tuesdays with Morrie"


buku nie memang best..
apa yg aku boleh bagitau 'makin kita menghampiri kematian, makin kita menghargai kehidupan'..
ceritanye pun menyedihkan tapi boleh memberi bimbingan pada kita juga..
aku syorkan korang belila buku nie..
best giler!!

kadang2 aku baca komik juga..
favourite komik aku "DEAR YAYAH"..
hehehehe..
macam budak2 je..
sekarang nie dah ada Dear Yayah The Comic..
tapi hari 2 aku ada nampak Dear Yayah Collection..
mahal la plak nak beli..
huhuhu..


ada juga buku islamic yg aku baca..
buku pasal "Tips Sihat Gaya Rasulullah"..
buku nie banyak tunjukkan kat kita gaya hidup Rasulullah sepanjang hidup..
banyak petua yg boleh kita ikut dari buku nie..


baca buku nie sebenarnya best..
lagi2 kita boleh tambah knowledge..
banyak benda yg kita xpernah tau sebelum nie..
bile kita baca buku2 ilmiah maybe kita boleh tau lebih lagi pasal sesuatu hal 2..
so, marilah membaca..



No comments:

Post a Comment